johanjosefinbrllop.blogg.se

Inför vårt bröllop

check-lista

Publicerad 2018-01-20 21:14:19 i bröllop,

Nu har jag hittat en checklista på internet där de står vad man ska göra varje månad innan bröllopet för att inte glömma något. Och vi (jag) är redan klar med allt vi ska ha fixat 18-12 månader innan bröllopet. Listor är de bästa jag vet. Så detta passar mig perfekt och sen hatar jag atg vara ute i sista sekund så allt som kommer gå att snabba på kommer göra de. Annars kommer johan hinna ångra sitt frieri flera gånger om pga mitt humör.

Jag har även hittat var jag ska köpa klänning! Ett företag i Stockholm som jag behöver åka ner till ( de går att göra allt äver telefon o mail också men nej) man åker dit, dom mäter alla ens måttt. Jag säger vad jag vill ha för klänning o vilka detaljer jag vill ha. Gärna att jag hade med olika bilder o kunde visa vad jag menade. Sen syr dom upp den efter mina önskemål och mått. Sen åker man dit igen och ttar den o om eventuella ändringar behövs göras. Så nu gäller de att kika efter bilder som ja vill ha.
Jag mailade med ägaren idag o i höst senast skulle jag boka in en tid. O jag som skullw gå ner några kilo innan ja köpte klänning måste nog skärpa till mig nu..

Jag har även ändrat massa i våran budget och nu ser den perfekt ut ! 


Kommentarer

Postat av: mamma/svärmor

Publicerad 2018-01-22 21:39:57

Hm, du behöver inte gå ner i vikt.... <3

Postat av: Mormor

Publicerad 2018-01-24 05:49:26

Du är precis som mej :) Att vara ute i god tid är skönt. Spännande att få se klänningen sen.
Morgonkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela