johanjosefinbrllop.blogg.se

Inför vårt bröllop

början

Publicerad 2017-12-31 17:51:47 i bröllop,

Allt började den 7 februari 2011. En sen utekväll resulterade i att jag och Johan träffades. Vi flyttade ihop ganska direkt och 2012 fick vi våran dotter sen 2014 kom våran son.

Den 24 december 2017 överraskade johan mig helt genom att fria. Och mitt svar vart självklart JA. Att få dela resten av sitt liv med sin allra bästa kompis, den snyggaste personen man vet och den som gör en så glad som ingen annan. Det finns ingen bättre person än Johan, det finns ingen annan jag vill dela hela mitt liv med.

Denna blogg har jag startat mest får våran skull. Så vi kan följa all planering . Men kanske även för de blivande gästerna till bröllopet. Vem vet.

För tydligen ska vi inte bara förlova oss utan Johan menade att vi ska gifta oss inom närmsta åren. Våran plan är sommaren 2019 för lokalernas samt pengarnas del. Kyrkligt eller borgerligt vet vi inte.

Gästlista har vi gått igenom lite snabbt just för att veta hur mycket pengar vi ska spara. Sen får vi se hur mycket den kommer ändras.

Min dröm om bröllop har jag sedan jag var liten så var vigseln samt festen ska vara har jag redan klart o huvudet men vi får se vad min andra hälft säger om den planen..

En riktig toppen kille har jag hittat






Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2018-01-24 07:57:42

Vilken överraskning :) men jag önskar er Lycka till framtiden.
Kram från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela